قديم 11/06/2008   #2140
شب و شيخ الشباب سوا ربينا
عضو
-- مستشــــــــــار --

الصورة الرمزية لـ سوا ربينا
سوا ربينا is offline

نورنا ب:
Oct 2007
المطرح:
انا والاردن بقلب بعضنا

إرسال خطاب MSN إلى سوا ربينا

علشان هواك بقى عندي اغلى من الحيااااااة,,,,,,لو قلت ااااااه بقول بدالك الف اااااااااااه,,, وكأنك انت فدنيتي طوق النجاااااه,,,, وان قلت ابعد اخاف لا بعدي يكسرك,,,,,

بعشقك,,,,

نفسي تعرف قبل ما الايام تفوووووت,,,, اني عشت العمر ليك من غير شروووووط,,,, وان خيروني اعيش معاك والا امووووت,,,,, ما بقيتش اخاف من الموووت خايف اخسرك,,,

بعشقك,,,,

الحياة والدنيا بعدك تسوى ايه,,,, لو ما كنتش جنب مني اعيشها ليه,,,دنت لو طولت بعدك مش حعيش في الدنيا بعدك,,,مهما تعمل فيا برضو انا روحي فيييييييك ,,,,, وان بعدت انا برضو حاجي اسأل عليييييييك,,, يعني مهما حصلي منك مستحيل تعبدني عنك,,,,

اه بعشقك,,,

ازاي بقيت بعشق معاك حتى الاهاااااااااات مابقيتش امل من انتظارك بالساااااااعات ,,,واما اشوفك العتاب يصبح سكاااااااااات ,,,وانسى اما تيجي اسألك ايه اخرك,,,,

بعشقك,,,,

مش مهم ان تكون قريب او بعيييييييد,,,,, دنت حبك كل يوم عمال يزييييييد ,,,, وانت عارف اني مش حنساك اكييييييييد وانت ان نستني انا اللي حاجي افكرك,,,,

بعشقك,,,

الحياة والدنيا بعدك تسوى اييييه,,,لو ما كنتش جنب مني اعيشها لييييه,,,دنت لو طولت بعدك مش حعيش في الدنيا بعدك ,,,, مهما تعمل فيا انا برضو روحي فيييييييييك ,,,, وان تعبت انا برضو حاجي اسأل علييييييييك,,,يعني مهما حصلي منك مستحييييييل تبعدني عنك,,,,

اااااااه بعشقك,,,,,

إذا كان حبي للاردن عنصرية... فليشهد العالم اني اكبر عنصري

-------------------------------
N 1 H 1>>No One Have One

ماحدا لحدا >>>يا حبيبي (:

Page generated in 0.19673 seconds with 11 queries