قديم 01/09/2006   #148
صبيّة و ست الصبايا عيون الحب
عضو
-- أخ لهلوب --

الصورة الرمزية لـ عيون الحب
عيون الحب is offline

نورنا ب:
Aug 2006
المطرح:
قلب ماما

افتراضي السلام عليكم ورحمة الله

اقتباس:
كاتب النص الأصلي : omnia
هاااااااااي ازيك عيون الحب بالنسبه لموضوع صحبتي فهي لسه مش قرأته بس لما تقراه هقولك الرد اكيد بس المره دي بقى انا اللي هجاوب على الأسئله بصي يا ستي.....
جـ1 انسانه بجد.
جـ2غلطت بأشخاص من غير ما أقصد.
جـ3مش بحب حد في حياتي .
جـ4 اشخاص كتير فقدتهم الله يرحمهم.
جـ5 قتل اي انساب سبب الفساد في الأرض.
جـ6 حد يكون بيحبني قوي.
جـ7 اخوات اللي ما كان في نصيب انهم يعيشوا معايا.
جـ8 يوم وفاة عمي.
جـ9 وفاة عمي.
جـ10 كل انسان ظالم، فاسد، مستبد، لا يحب الخير للأخر.
جـ11 الخيانه،الخيانه،الخيانه.
جـ12مفيش شئ ولا حد غير مجرى حياتي ،لأنها زي نا هيا من يوم ما خلقت .
جـ13القضاء على الظلم والفساد اللي بالأرض والرجوع الى الفطره اللي اتخلق عليها الأنسان اللي هيا البساطه والحب والتعاون والأخلاص ......الخ
جـ14 اسمي الدلع من ماما ربنا مايحرمنيش منها ابدا يا رب.
جـ15 كلهم حلوين لأن كل واحد فيهم ليه جماله الخاص ووظيفته الخاصه اللي ربنا صخره ليها وكمان كل حاجه فيهم ليه تأثير عليا.
جـ16 أصدقائي.
جـ17 الخيانه هيا الخيانه ملهاش غير معنى واحد و شكل واحد في اي مجال من مجالات الحياه وكمان ملهاش غير تاثير واحد اللي هو اكيد احساس بشع .
جـ18 ماما ،بابا،أصدقائي.
جـ19 ماما،بابا،أصدقائي.
جـ20 .In "GOD" we trust(عندي ثقه في الله)
جـ21ليس شخص محدد بس لو في شخص يكون ناجح في الحياه -له اهداف محدده-واثق من نفسه ومن الأخرين-محب الأخرين -يخاف الله.
جـ22 ييييي في كتيييييييربس هقولك خمسه بس كفايه علشان ما تتخضيش1-التردد 2-التشويش 3-الشك 4-كتمان المشاعر 5-العصبيه كفايه كده.
جـ23واللهي انا مش عارفه ايه هيا مميزاتي لأن مش المفروض ان انا اللي أقولها المفروض ان الناس اللي بتتعانل معايا هيا اللي تحكم عليا ،بس انا حسه اني عندي شوية مميزات يعني ممكن اني 1-مش بحب حد يزعل مني خالص 2-لو غلطت في حد بعتذر له 3- مش ببخل على حد بحاجه هو عاوزها4-طيبه 5-بحس بغيري قوي.
جـ24 أنا الحمد لله راضيه عن حياتي ،بس مش راضيه عن شخصيتي خالص ونفسي اصلح من نفسي شويهبحس نفسي سلبيه شويه.

الحد لله خلصت الأجابات بس انا بجد اسفه لو كنت طولت عليكي وجاوبت اجابات كبيره شويه بجد انا اسفه.

تكرم عينك انتى ورفيقتك وكل رفقاتك
اوك
شوفي حبيبي
اول شى طيبة طيبة طيبة
الحمد لله انا هلاء رديت على 2 تمام ما عندهم مشاكل ولا هم ولاغم متل باقي الناس عامة
لانو في كتير من اللي قرتلهم زعلت عليهم ومرات بكونى جد اوك
لمست فيكي انو في شي جواتك مخبى هو حلو ما وحش بس مخبا ما قادرة تطالعيه و حاببتيه هو جواتك وبتتمني يجي اليوم اللي يطلع

حياتك ما شاء الله عليها لو غلطت بتعزري وبتصلحي غلطك ولو زعلتي حدا ما بيخلكي ضمريك تعرفي تتصرفي ولا كانو في شي لا بيحكم عليكي تروحي وتصلحي غلطك بوقتها

وبين اسرتك يا سلام رايقة ومع بعضكم رغم احيانا شوية خلافات بس كل الدني ما بس انتى كلنما بس يعني حمد لله الله يخلينا ياهم ما في متل الاهل

حنوونة ياريتك تقدري تسافري بعد وتجيبي سعادتي كل اخوتك وتقربيهم منك وتخلليهم جمبك ياريت هيك انتى بتتمني والله يعطيكي على هوا نيتك

الصداقة بتحبي رفقاتك والللي كانو رفقاتك ما بتزعلي منهم وتدعي عيهم او جرحوكي بس بتبعدي عنهم لانو ما بترضي على نفسك تكوني مع مين جرحك وخانك وقلل من قيمتك بقلبو بتحبي بهيك ظرف تبعدي احسن واريح

بتنظري لاي حد صح باعجاب وتميز وتتمنى تكوني متلو

صح انتى متردة يمكن متل ما قلتي بس ترددك مجاي من قلة التجارب واحسن بها الظرف لانو كل تجارب هي الايام مؤلمة انت هيك منيحة
قلة التجارب وخجل بس ما اكتر بس بتعرفي شو يعني صح مبدء صح ومتمسكي فيهم الحمد لله

يعني بعتقد طيبتك وقلبك وحنيتك وعفويتك وفطريتك وبراءتك ما بينقصهم غير تقوي ايمانك اكتر واكتر وبس حمد لله انتى بسيطة ومافي تعقيد كتاب مفتو سهل بريح الحواليه واكتر شي الشخص اللي رح تربطي فيه انشاء الله

ووووبس بهنيكي وبشكر مرورك وتنويرك للموضوع
عيون الحب

Page generated in 0.03628 seconds with 11 queries