قديم 23/11/2006   #12
صبيّة و ست الصبايا dandon
عضو
-- قبضاي --

الصورة الرمزية لـ dandon
dandon is offline

نورنا ب:
Nov 2006
المطرح:
(*(انتقلت على المريخ)*)

على حسب وداد قلبي يابوي...رح قول للزين سلامات...سلامات...سلامات..على حسب وداد قلبي يابوي...ضيعت عليه العمر يابوي...دنا ليا معاه حكايات..حكايات حكايات...حكايات..على حسب وداد قلبي يابوي...*2*
موال..موال الصبر أهو داب من يوم الحب ماهو غاب..و أنا عمري يا عين يا ليلي...يا ليل..يا ليلي يا عيني...ماتقرب لينا حبابنا....*2*
موال..موال الصبر أهو داب من يوم الحب ماهو غاب..و أنا عمري يا عين يا ليلي...يا ليل..يا ليلي يا عيني...ماتقرب لينا حبابنا....و أنا صابر على المقسوم...يمكن يرجعلي في يوم...و أنا صابر علمقسوم...يمكن يرجعلي في يوم.وتكونلي معاه تاني يابوي...أيام حلوة...و حكايات..حكايات حكايات..حكايات..على حسب وداد قلبي يا بوي...على حسب وداد قلبي يا بوي....
على حسب وداد قلبي يابوي...رح قول للزين سلامات...سلامات...سلامات..على حسب وداد قلبي يابوي...ضيعت عليه العمر يابوي...دنا ليا معاه حكايات..حكايات حكايات...حكايات..على حسب وداد قلبي يابوي...
على حسب الريح...مايودي الريح...مايودي الريح...مايودي...وياه أنا ماشي..ماشي..ماشي...ماشي و لا بيدي*2*
...على حسب الريح...مايودي الريح...مايودي الريح...مايودي...وياه أنا ماشي..ماشي..ماشي...ماشي و لا بيدي..ماعرفش أن كنت مروح..ولا إيمتى الهوا حيهدي...ماعرفش أن كنت مروح...و لا إيمتى الهوا حيهدي....وهي دنيا بتلعب بينا..يمكن ترجع غنوينا..و هي دنيا بتلعب بينا...يمكن ترجع غنوينا...وتكونلي معاه تاني يا بوي..أيام حلوة..و حكايات...حكايات..حكايات...على حسب وداد قلبي يا بوي...
على حسب وداد قلبي يابوي...رح قول للزين سلامات...سلامات...سلامات..على حسب وداد قلبي يابوي...ضيعت عليه العمر يابوي...دنا ليا معاه حكايات..حكايات حكايات...حكايات..على حسب وداد قلبي يابوي......
لا حسلم بالمكتوب..ولا حرضى أبات مغلوب...لا حسلم بالمكتوب..ولا حرضى أبات مغلوب....و هقول للدنيا يا دنيا..أنا راجع..أنا راجع..أنا راجع للمحبوب...و نغني أغاني جديدة مليانة حكاوي سعيدة...ونغني أغاني جديدة..مليانة حكاوي سعيدة..و حنلبس توب الفرحة يابوي..و حقول يا حبيبي سلامات...سلامات سلامات...سلامات..على حسب وداد قلبي يا بوي..على حسب وداد قلبي يا بوي....

http://www.6rb.com/song4/egypt/abdelhaleem/abdelhaleem-3ala_7esb_wedad.ram

Page generated in 0.05039 seconds with 11 queries