قديم 12/11/2008   #528
شب و شيخ الشباب pivot
عضو
-- أخ لهلوب --

الصورة الرمزية لـ pivot
pivot is offline

نورنا ب:
Oct 2008
المطرح:
under the sky

نصيبي اعيش عشانك يروح ألبي لمكانك و اشوفك من بعيد في ناس كتير معايا كل مناهم رضايا و برضو حعيش وحيد نصيبي اعيش عشانك يروح ألبي لمكانك و اشوفك من بعيد في ناس كتير معايا كل مناهم رضايا و برضو حعيش وحيد حبيبي ارجع تعالا أنا دبت من الغياب بعدك فرحي استحالة ارحمني من العزاب حبيبي ارجع تعالا أنا دبت من الغياب بعدك فرحي استحالة ارحمني من العزاب قولي بعد حبك ايه يا غالي غير جراح و آه و احتمالي غبت عني لي روحت مني ليه السنين عليا تفوت و لسا حبي ليك بيزيد وعمري ما انسى معؤول أنسى إيه اللي روحي فيه حبيبي يحرم عليا بعدك تفرح عنيا مهما يطول الزمان لو كان نصيبي بعدك برضوا حتفضل لوحدك حبيبي الجاي والي كان حبيبي ارجع تعالا أنا دبت من الغياب بعدك فرحي استحالة ارحمني من العزاب قولي بعد حبك ايه يا غالي غير جراح و آه و احتمالي غبت عني لي روحت مني ليه السنين عليا تفوت و لسا حبي ليك بيزيد وعمري ما انسى معؤول أنسى إيه اللي روحي فيه

If you have an apple...and I have an apple .and we exchange these apples ...then you and I will still each have one apple.,, But if you have an idea. and I have an idea.. and we exchange these ideas,,,, then each of us will have two ideas

Page generated in 0.03442 seconds with 11 queries