قديم 22/11/2006   #9
صبيّة و ست الصبايا dandon
عضو
-- قبضاي --

الصورة الرمزية لـ dandon
dandon is offline

نورنا ب:
Nov 2006
المطرح:
(*(انتقلت على المريخ)*)

في يوم...في شهر...في سنة...تهدى الجراح و تنام....و عمر جرحي أنا...أطول من الأيام....في يوم في شهر...في سنة..تهدة الجراح و تنام..وعمر جرحي أنا...أطول من الأيام....
وداعا يا دنيا الهنا..وداعا يا حبي يا أحلام..دة عمر جرحي أنا...أنا..أطول من الأيام...في يوم...في يوم...
حبيبي شايفك و أنت بعيد...بعيد...و أنا في طريق السهد وحيد...و كل خطوة في بعدك ليل...ليل...وشوق و ذكرى و جرح جديد...حبيبي شايفك وأنت بعيد..بعيد..و انا في طريق السهد وحيد..و كل خطوة في بعدك ليل...ليل..وشوق و ذكرى و جرح جديد..حبيبي شايفك..فقلبي شايفك..بروحي شايفك..بحبي شايفك..شايف سلامك..أيديك كلامك..ضحكة شفايفك...شايف سلامك..أيديك كلامك...ضحكة شفايفك..يا حبيبي...يا حبيبي...شايفك و ليل الفراق..الفراق...على البعد فارد جناحو..على جريح مشتاق...مشتاق..يعرف نهاية جراحو...شايفك وليل الفراق...الفراق..على البعد فارد جناحو..على جريح مشتاق..مشتاق..يعرف نهاية جراحو....
في يوم...في شهر..في سنة....تهدا الجراح و تنام..وعمر جرحي أنا..أطول من الأيام....في يوم...في يوم...في يوم......
كنت أتمنى يطول العمر...و أعيش حواليك..ولا شوف عمري دمعة حزينة..تملى عنيك...كنت أتمنى يطول العمر..و أعيش حواليك..ولا شوف عمري دمعة حزينة تملى عنيك..كنت أتمنى بس العمر شوية عليك....(لو كان بأيدي كنت أفضل جنبك..و أجيب لعمري ألف عمر و أحبك)...يافرحة كانت ملياة عينيا..و استكترتها الدنية عليا...يا فرحة كانت ملياة عليا و استكترتهتا الدنية عليا...يا حبيبي...راح...اللي راح..اللي راح..و فرقتنا الليالي..و مهما داري الجراح...الجراح...هتعرف اللي جرالي...
في يوم...في شهر...في سنة..تهدا الجراح و تنام..و عمري جرحي أنا..أطول من الأيام...في يوم...في يوم...

Page generated in 0.04492 seconds with 11 queries