قديم 24/04/2008   #30
شب و شيخ الشباب osama_eng
مسجّل
-- اخ طازة --

الصورة الرمزية لـ osama_eng
osama_eng is offline

نورنا ب:
Jun 2006

اقتباس:
كاتب النص الأصلي : المطارد رقم 1 عرض المشاركة
أولا بالنسبة للمخربين والتدميرين هل رأيت واحد فلسطيني دخل مصر فجر حاله او قتل مصري او اطلق نار او خرب شئ أي تخريب واي ناس الذين تقصدهم لا يمتوا للعروبة بصلة ياريت توضح مشان ما نحط عليك علامات الاستفهام

تاني شئ بتتحدث عن السيادة المصرية يا ابو السياة أنا بدي اجاوبك وبكل وضوح
اسرائيل قبل شهر قتلت طفلة مصرية برفح المصرية وهي تلعب امام بيتها ماذا فعلت مصر وحكومتها صاحبة السيادة هل فكرت بمعاتبة القاتل ام ماذا يا صاحبة السيادة ياللي بتتحدث عن انه فلسطينين دخلوا للتخريب ولتدمير وانا اتحداك بإثبات دليل

ثالث شئ البوارج الامريكية قتلت مواطن مصري على قناة السويس قبل شهر أين السيادة المصرية يا ابو السيادة
أم شطارتنا على بعض وعلى اخواننا المحاصرين من مصر السبب الرئيسي وشريك اسرائيل في حصار غزة عار

صدق فيهم الشاعر / أسد علي وفي الحروب نعامة
أولا : انا اقصد بالمخربين اللي تم القبض عليهم في سيناء و بحوزتهم متفجرات و هؤلاء لايمتوا للعروبه بصله ولا انت ليك رأي تاني ؟ ورجاء لا تحول القضيه انت تعرف اقصد مين ولن تستطيع النيل مني لاني عربي صميم
ثانيا : حضرتك بتقول اني قلت " انه فلسطينين دخلوا للتخريب ولتدمير وانا اتحداك بإثبات دليل" ودا مش صحيح اطلاقا انا ماقلتش فلسطينيين بل قلت تحديدا " ومع دخول اخوانا الفلسطينيين بيدخل ناس لا يمتوا للعروبه بصله بقصد التخريب والتدمير " انا ماقلتش انهم فلسطينيين اطلاقا انا جردتهم من العروبه كمان وانا شرحت الفرق بين السياده و اللي انت بتتكلم فيه في رد سابق لاخ عزيز
ثالثا : ارجو منك يا اخي الاحترام مايصحش تقول يا ابو سياده والكلام دا لاننا في النهايه عرب مهما اختلفنا في وجهات النظر ولما تقول "مصر السبب الرئيسي وشريك اسرائيل في حصار غزة " المفروض تقول الحكومه المصريه لان مصر تضم الحكومه و الشعب و الجيش

Page generated in 0.02607 seconds with 11 queries