قديم 22/11/2006   #8
صبيّة و ست الصبايا dandon
عضو
-- قبضاي --

الصورة الرمزية لـ dandon
dandon is offline

نورنا ب:
Nov 2006
المطرح:
(*(انتقلت على المريخ)*)

جبااااار.....في رقتو جبار....جباااار...في قسوتو جبار....جبااار...في رقتو جبار....جباااار...في قسوتو جبار...
خدعتني ضحكتو...و خانتني دمعتو....خدعتني ضحكتو...و خانتني دمعتو.....و ماكنتش أعرف قبل النهاردة..أن العيون دي تعرف تخون...بالشكل دة..ولا كنت أصدق قبل النهاردة..أن الحنان يقدر يكون بالشكل دة....جباااار...جبااار
عرفتو...قد ما عرفتو..ولا عرفتوش...وشفتو..قد ما شفتو...ولا فهمتوش...عرفتو...قد ما عرفتو..ولا عرفتوش...و شفتو...قد ما شفتو...و لا فهمتوش...كان بيقولي بحبك أيوه..كان بيقول...و أنا من لهفة قلبي صدقتو..صدقتو على طول...كان بيقولي بحبك أيوة..كان بيقول...و أنا من لهفة قلبي...صدقتو..صدقتو على طول...كنت أشوف و أسمع و حس..بقلبو هوة..كنت عايش مش عاشاني عشانو هوة...كنت أشوف و أسمع و حس بقلبو هوة...كنت عايش مش عشاني..عشانو هوة...عشانو هوة...
...و ماكنتش أعرف قبل النهاردة..أن العيون دي تعرف تخون...بالشكل دة..ولا كنت أصدق قبل النهاردة..أن الحنان يقدر يكون بالشكل دة....جباااار...جبااار*2*
يا معلمني الحب يا ريتني...ياريتني ما تعلمتو معاك..ولا شفتو..ليه تخدعني ليه..ليه...خليتني أنسى الدنية و أعيش بحلاوتو....يا معلمني الحب يا ريتني...ياريتني ما تعلمتو معاك..ولا شفتو..ليه تخدعني ليه..ليه...خليتني أنسى الدنية و أعيش بحلاوتو دة ماكنش في تنين زينا..شافو اللي شفنا فحبنا...دة ماكنش في تنين زينا...شافو اللي شفنا فحبنا..الحلم كنا بنحلمو..ونكملو من بعضنا...الحلم كنا بنحلمو...و نكملو من بعضنا...ليه...ليه....ليه تصحيني في وسط الجنة في نار..نار و دموع...كنت رحمني و سبني شوية..أعيش..أعيش مخدوع....ليه تصحيني في وسط الجنة في نار..نار و دموع...كنت رحمني و سبني شوية..أعيش..أعيش مخدوع
...و ماكنتش أعرف قبل النهاردة..أن العيون دي تعرف تخون...بالشكل دة..ولا كنت أصدق قبل النهاردة..أن الحنان يقدر يكون بالشكل دة....جباااار...جبااار*2*
قال بيقولي الحب يبعد عن طريقي...اي حب جديد يا ويلو يا ويلو من حبيبي..قال بيقولي الحب يبعد عن طريقي...اي حب جديد يا ويلو يا ويلو من حبيبي..لو حصادي قلب مخلص مش حأمنلو و صونو...و إن ضحك في عينيا..هضحك هخدعو ويمكن أخونو....لو حصادي قلب مخلص مش حأمنلو و صونو...و إن ضحك في عينيا..هضحك..هخدعو ويمكن أخونو....زي غيرنا ما باع بيا عمر الهوى و عهدو...زي قلبي اللي ضاع بيا..كل القلوب بعدو...زي غيرنا ما باع بيا عمر الهوى و عهدو...زي قلبي اللي ضاع بيا..كل القلوب بعدو..ولا قولك لا..يا قلبي...ليه نلوم على الحب ليه...دلي خانك..خان شباب الحب..خان و جار عليك...ولا قولك لا..يا قلبي...ليه نلوم على الحب ليه...دلي خانك..خان شباب الحب..خان و جار عليك..يعني أنا و أنت والحب..كنا لعبة...كنا لعبة..بين أيديك

http://songs.6arab.com/3abdel7aleem..gabbar.ram

Page generated in 0.03940 seconds with 11 queries